شهرداری تهران در ورزقان مصلی می سازد / مسجد جامع ورزقان باقیات‌الصالحات شهرداری تهران است

 پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

شهردار ورزقان با قدرداني از حمايت‌ها و همراهي‌هاي دكتر قاليباف از روند بازسازي و عمران و آباداني ورزقان به ويژه ساخت مصلي جامع اين شهر توسط شهرداري تهران ، اين اقدام را باقيات الصالحات شهرداري تهران در اين منطقه ارزيابي كرد.

 

rahmatiپایگاه اطلاع رسانی خاروانا به گزارش مانداگارانا ، کامران رحمتی در دیدار روز گذشته خود با محمد باقر قالیباف شهردار تهران در حاشیه نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها در تبریز با اعلام این مطلب افزود: قبول مسوولیت طراحی، ساخت و آماده‌سازی مصلی جامع ورزقان توسط شهرداری تهران که در سایه حمایت‌های شهرداری تهران در حال انجام و پی‌گیری است، سند روشنی بر همدلی و همراهی شهرداری پایتخت و ام‌القرای ایران اسلامی از روند بازسازی و آبادانی شهر محروم و زلزله‌زده ورزقان است و تمامی مسوولان و شهروندان این منطقه از این بابت قدردان دکتر قالیباف و همکاران ایشان هستند.

شهردار ورزقان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عزم جدی شهرداری ورزقان برای همراهی و مشارکت موثر در تسریع روند احداث مصلی جامع این شهر افزود: این مجموعه برای تسریع و اتمام هرچه سریع‌تر مراحل احداث مصلی جامع ورزقان تاکنون از هیچ گونه مشارکت و همکاری دریغ نکرده و در ادامه نیز به این همکاری‌ها ادامه خواهد داد.

رحمتی همچنین با تاکید بر این که بازسازی و بازگرداندن دوباره ورزقان به دوران طلایی عمران و نیز نشاط عمومی نیازمند همکاری و یاری تمامی مسوولان کشوری و استانی است از حمایت‌ها و مشارکت‌های دلسوزانه شهرداری‌ های تهران و تبریز طی دو سال گذشته از روند بازسازی این شهر به عنوان الگویی ماندگار یاد کرد.

رحمتی در ادامه افزود: احداث مصلی جامع ورزقان اگرچه توسط شهرداری تهران و بر اساس تعهدی که شهردار این شهر در روزهای وقوع زلزله داده بودند در حال پی‌گیری است با این حال شهر زلزله زده و ویران شده ورزقان در دیگر بخش‌ها و زیرساخت‌های شهری و منطقه‌ای نیازمند حمایت و مشارکت است و همه باید در این امر همکاری کنند.

رحمتی در عین حال با اشاره به آخرین وضعیت این پروژه گفت: مراحل احداث مصلی جامع ورزقان با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال پی‌گیری است.

خاطرنشان می‌شود در این دیدار حجه‌الاسلام مهدوی امام جمعه ورزقان نیز با قدردانی از تلاش‌ها و همکاری‌های دکتر قالیباف و شهرداری تهران در ساخت مصلی جامع ورزقان ابراز امیدواری کرد با تکمیل و بهره‌برداری از این مجموعه، بسترسازی‌های مناسب برای ارتقای سطح معنوی و فرهنگی شهروندان ورزقان صورت گیرد.

وی افزود: مصلی جامع ورزقان می‌تواند به الگوی مناسب بازسازی و مشارکت عملی در بازسازی مناطق زلزله زده کشور تبدیل شود که این مهم توسط شهرداری تهران به عینه به اثبات رسیده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: